Terug

Corona update: Wij zijn open en leveren alle bestellingen conform de aangegeven levertijd. PostNL bezorgt nog steeds volgens de gebruikelijke dienstverlening. Corona update: Wij zijn open en leveren alle bestellingen conform de aangegeven levertijd. PostNL bezorgt nog steeds volgens de gebruikelijke dienstverlening.

Verzenden en retourneren

Alles over verzenden

We begrijpen goed dat je wilt weten hoe wij jouw bestelling verwerken en verzenden, zodat je weet wat je kunt verwachten. Daarom leggen we hier uit hoe wij te werk gaan. Maar eerst even de belangrijkste punten op een rijtje.

  • Bestel je op werkdagen vóór 18:00 uur? Je bestelling wordt dezelfde dag verstuurd (pre-orders uitgezonderd).
  • Vanaf een totaalbedrag van €20 wordt jouw bestelling gratis verzonden binnen Nederland. Bestel je voor minder dan €20,-? Dan reken wij €3,00 verzendkosten. Voor bestellingen vanuit België rekenen wij €5,00 verzendkosten.
  • Wij verzenden bestellingen binnen Nederland en België met 24 uursservice. Dit houdt in dat jouw bestelling normaal gesproken de volgende dag bezorgd wordt (ook op zaterdag).
  • De meeste games worden verzonden in een bubbelenvelop die door de brievenbus past; je hoeft niet thuis te zijn om de zending in ontvangst te nemen.

Brievenbuspost of toch een pakketje?
De meeste bestellingen passen door de brievenbus, waardoor jij niet thuis hoeft te zijn om deze in ontvangst te nemen. Handig! Producten die groter zijn dan de standaard brievenbusafmetingen zoals special editions, consoles en accessoires worden via pakketbezorging geleverd. Je ontvangt dan van ons een track and trace zodat je precies weet wanneer je jouw bestelling thuis kunt verwachten.

Check je adres!
Check goed of je het juiste adres hebt opgegeven. Is er iets mis? Neem dan snel contact met ons op!

We raden je aan je thuisadres op te geven, omdat vrijwel alle bestellingen gewoon door de brievenbus passen. Brievenbuspost kan helaas niet worden afgeleverd bij een pakketpunt, daarom vragen we je geen adres op te geven van een pakketpunt.

Bezorgdagen

Besteld vóór 18:00 uur op         Levering op
Maandag Dinsdag
Dinsdag Woensdag
Woensdag Donderdag
Donderdag Vrijdag
Vrijdag Zaterdag
Zaterdag Dinsdag
Zondag Dinsdag

Alles over retourneren voor Nederlandse klanten

Soms is het nodig een product te retourneren. Misschien heb je je bedacht, heb je een cadeautje dubbel gekregen of is er iets anders gebeurd waardoor je besluit jouw product terug te sturen. Omdat wij begrijpen dat dit natuurlijk vervelend is heb je bij ons 45 dagen bedenktijd en betalen wij graag de retourkosten voor jou. Het retour sturen van je bestelling is voor jou dus gratis!

Als je jouw product wilt retourneren is het belangrijk dat deze aan de retourvoorwaarden voldoet:

  • Een game dient nog voorzien te zijn van de originele verzegeling. Een game waarvan de plastic seal is verbroken wordt niet retour geaccepteerd.
  • Je hebt je retour binnen 45 dagen na ontvangst retour gemeld per e-mail via [email protected]
  • Na de retourmelding heb je nog eens 14 dagen de tijd om je product terug te sturen.

Zó stuur je jouw zending retour  

  1. Stuur ons een email via [email protected] waarin je aangeeft dat je jouw bestelling wenst te retourneren.
  2. Binnen 1 werkdag na ontvangst van jouw retourmelding sturen wij je kosteloos een retourlabel toe.
  3. Pak de bestelling in, voeg het retourformulier toe en geef de retourzending af bij een PostNL punt bij jou in de buurt.
  4. Binnen 1 tot 3 werkdagen na ontvangst van jouw retourzending heb je het volledige aankoopbedrag alweer terug op je rekening.

Handige tips om het nóg makkelijker te maken

• Als je liever geen retourformulier wilt uitprinten dan is het ook voldoende om een briefje bij de retourzending te voegen. Zorg ervoor dat je op het briefje jouw ordernummer vermeldt, meer gegevens hebben wij niet nodig om jouw retourzending af te handelen.
• Zodra je jouw retourzending afgeeft bij een PostNL punt ontvang je een afgiftebewijs. Bewaar deze goed totdat je het aankoopbedrag van ons retour hebt ontvangen.
Hier vind je een PostNL locatie bij jou in de buurt.

 

Alles over retourneren voor Belgische klanten

Als je jouw product wilt retourneren is het belangrijk dat deze aan de retourvoorwaarden voldoet:

  • Een game dient nog voorzien te zijn van de originele verzegeling. Een game waarvan de plastic seal is verbroken wordt niet retour geaccepteerd.
  • Je hebt je retour binnen 45 dagen na ontvangst retour gemeld per e-mail via [email protected]
  • Na de retourmelding heb je 14 dagen de tijd om je product terug te sturen.

Zó stuur je jouw zending retour

  1. Download het retourformulier en vul deze in.
  2. Meld je retourzending aan via [email protected]
  3. Pak de bestelling in, voeg het retourformulier toe en verstuur de bestelling naar:

    JVS Trading
    Postbus 6000
    5600 HA Eindhoven

Let op: Belgische klanten zijn zelf verantwoordelijk voor de retourkosten.

TIP: Verstuur je zending met Track & Trace code.
Als Belgische klant ben je namelijk zelf verantwoordelijk voor het voldoende frankeren en (onbeschadigd) laten bezorgen van de zending. Het komt helaas wel eens voor dat een retourzending kwijtraakt in het verzendtraject bij PostNL. Wanneer je jouw retourzending hebt verzonden mét Track & Trace, kunnen wij zien dat je het wel hebt opgestuurd en kunnen we je voorzien van een passende oplossing. Bewaar het verzendbewijs dat je daar ontvangt goed. Dit dient als bewijs dat jij de retourzending correct opgestuurd hebt.

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
AllYourGames 9,5 / 10 - 9712 Reviews @ Kiyoh
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »
Powered by Lightspeed